Ηταν αρχές Μαρτίου όταν αποκαλύφθηκε η επίσημη αφίσα των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, έργο του 36χρονου σκιτσογράφου Ουγκό Γκατονί, καρπός μιας προσπάθειας που διήρκεσε συνολικά περισσότερες από δύο χιλιάδες ώρες. Το δίπτυχο απεικόνιζε ένα πληθωρικό και χαρούμενο σύμπαν, πλούσιο σε λεπτομέρειες και μικροϊστορίες, με επίκεντρο τον Πύργο του Αϊφελ και το Stade de France. Δεν περιλάμβανε όμως ούτε μία γαλλική σημαία· και ο σταυρός ψηλά πάνω στον θόλο του Μεγάρου των Απομάχων είχε σβηστεί. Αμέσως οι γάλλοι (ακρο)δεξιοί ξεσηκώθηκαν, κάνοντας λόγο για μια χώρα η οποία ντρέπεται για τις αξίες της.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ