Ερμαφρόδιτες φιγούρες απαντούν συχνά στο έργο του Ντα Βίντσι, με τις ερωτικά εντονότερες απεικονίσεις του να εμφανίζονται προς το τέλος της ζωής του (Αγιος Ιωάννης Βαπτιστής, Ενσαρκος Αγγελος). Στην πασίγνωστη τοιχογραφία του, τον «Μυστικό Δείπνο», δεν χρειάζεται διδακτορικό σπουδών φύλου για να διαπιστώσει ο «κάθε χριστιανός» πως ο Απόστολος Ιωάννης στα δεξιά του Ιησού, αν δεν είναι με σιγουριά γυναίκα, ε, σίγουρα δεν είναι άνδρας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ