Κατώτερη των προσδοκιών εμφανίζεται έως τώρα η εικόνα των θερινών εκπτώσεων, με τον κλάδο της ένδυσης και υπόδησης να μη φέρνει τα αναμενόμενα για τις επιχειρήσεις. Σύμφωνα με τον εμπορικό κόσμο ο πρώτος μήνας των φετινών θερινών εκπτώσεων ήταν ιδιαίτερα υποτονικός, και αυτό παρά την αυξημένη τουριστική κίνηση. Οπως αναφέρει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού  Επιμελητηρίου Πειραιά Βασίλης Κορκίδης, «οι αυξήσεις των τιμολογίων στο ρεύμα και ο καύσωνας επηρέασαν την αγορά τον Ιούλιο, πρώτο μήνα των εκπτώσεων. Οι εκπτώσεις που αφορούν κυρίως κλάδους της λιανικής που περιμένουν πολλά από την περίοδο αυτή δεν κινήθηκαν ικανοποιητικά, ενώ ούτε και η τουριστική κίνηση είχε θετική επίδραση. Ο κόσμος επιθυμεί να βγει περισσότερο και να πάει διακοπές παρά να αγοράσει διαρκή καταναλωτικά αγαθά. Η επιβράδυνση του τζίρου είναι μεγαλύτερη από αυτήν που περιμέναμε, και ειδικά για μικρότερες επιχειρήσεις. Ομως και στις τουριστικές περιοχές δεν επαρκεί ο τουρισμός για να καλύψει το έλλειμμα του έλληνα καταναλωτή».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ