Από το 2019 που η Disney λάνσαρε για πρώτη φορά την πλατφόρμα της Disney+, η εταιρεία έχει επιδοθεί σε έναν αγώνα προσέλκυσης νέων συνδρομητών. Μαζί με τις αντίστοιχες εφαρμογές streaming Hulu και ESPN+ που αργότερα εντάχθηκαν στο πορτφόλιό της, φιλοδοξεί να φτιάξει ένα δίκτυο από πλατφόρμες πρώτης γραμμής που θα «χτυπήσουν» ένα σημαντικό μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς. Επειδή ο δρόμος προς την επίτευξη του στόχου αυτού δείχνει ήδη να είναι κακοτράχαλος, η Disney φαίνεται πως έχει αρχίσει ήδη να αναζητά διαφορετικά μονοπάτια ώστε να αποφύγει από δω και πέρα τα εμπόδια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ