Από το 2019 που η Disney λάνσαρε για πρώτη φορά την πλατφόρμα της Disney+, η εταιρεία έχει επιδοθεί σε έναν αγώνα προσέλκυσης νέων συνδρομητών. Μαζί με τις αντίστοιχες εφαρμογές streaming Hulu και ESPN+ που αργότερα εντάχθηκαν στο πορτφόλιό της, φιλοδοξεί να φτιάξει ένα δίκτυο από πλατφόρμες πρώτης γραμμής που θα «χτυπήσουν» ένα σημαντικό μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς. Επειδή ο δρόμος προς την επίτευξη του στόχου αυτού δείχνει ήδη να είναι κακοτράχαλος, η Disney φαίνεται πως έχει αρχίσει ήδη να αναζητά διαφορετικά μονοπάτια ώστε να αποφύγει από δω και πέρα τα εμπόδια.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ