Εννοιολογημένη από την εφεύρεσή της, η φωτογραφική συσκευή ως ένας μηχανισμός καταγραφής της αλήθειας έρχεται πάντα αντιμέτωπη ακριβώς με αυτό το ερώτημα: Μπορεί να μεταφέρει αλήθειες; Από νωρίς έγινε κατανοητό ότι το μέσο αδυνατεί να ολοκληρώσει τις «ιδέες» του και έτσι η φωτογραφία βγαίνοντας από τη συσκευή μένει «μετέωρη». Χρειάζεται την ερμηνεία, το κείμενο δηλαδή που θα την πλαισιώσει. Στην καλλιτεχνική πρακτική βλεπουμε ότι ακόμα και όταν «αρνείται» η φωτογραφία αυτόν τον διάλογο με την ερμηνεία της, είναι και πάλι σαν να την επικαλείται.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ