Πολυεθνικοί όμιλοι από τη Volkswagen έως την AB InBev και τη L’Oréal κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τη ζήτηση στην Κίνα καθώς τα οικονομικά προβλήματα μειώνουν τη ζήτηση για προϊόντα από ξένες μάρκες σύμφωνα με δημοσίευμα των «Financial Times». Στα οικονομικά της αποτελέσματα η WPP, ο εισηγμένος στο χρηματιστήριο του Λονδίνου διαφημιστικός κολοσσός, ανέφερε πτώση σχεδόν κατά ένα τέταρτο στις πωλήσεις στην Κίνα τους τελευταίους τρεις μήνες και κακές προοπτικές στη χώρα σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ