Η σχέση μας με το ανέβασμα των αριστοφανικών κωμωδιών έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Το απέδειξε το 2016 η αποδοχή που είχε ο Νίκος Καραθάνος στη δική του «φαντασμαγορία» από βιωματικές αναμνήσεις, κινηματογραφικές εικόνες και αναφορές στον λαϊκό πολιτισμό. Το επιβεβαιώνει το διπλό sold out και το χειροκρότημα που εισέπραξε η παράσταση σε σκηνοθεσία του Αρη Μπινιάρη – πέντε φορές «παρενέβησαν» οι θεατές την περασμένη Παρασκευή. Μάλλον επειδή η πρόταση είχε τόλμη, δική της αισθητική άποψη και, όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, σεβασμό για όσα είχε φέρει η πρωταρχική «επανάσταση»: η μοντερνικότητα με την οποία ο Κουν, ο Χατζιδάκις, ο Τσαρούχης και η Ζουζού Νικολούδη κατέθεσαν μια ολοκληρωμένη πρόταση για το «πώς ανεβαίνει αλλιώς ο Αριστοφάνης».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ