Ο περιορισμός των περιστατικών απάτης στις συναλλαγές κατά το β’ εξάμηνο του 2023, σε σχέση με το α’ εξάμηνο, δεν ήταν αρκετός για να περιορίσει τις απώλειες των καταναλωτών-καταθετών που έχασαν 24 εκατ. ευρώ από τη δράση των επιτηδείων. Η μεγαλύτερη ζημιά προέρχεται από αγορές μέσω Internet, και ιδιαίτερα από εταιρείες του εξωτερικού, ενώ ακολουθούν οι απώλειες από πληρωμές σε POS και συναλλαγές σε ΑΤΜ, με τη μέθοδο της λεγόμενης «κλεμμένης κάρτας».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ