Στα εγχειρίδια πολιτικού μάρκετινγκ οι αυτοψίες παρουσιάζονται σαν αντανακλαστική κίνηση στις φυσικές καταστροφές επειδή εκπέμπουν το μήνυμα της γρήγορης κρατικής αντίδρασης – εξού κι ο Πρωθυπουργός άφησε δύο φορές τη Δευτέρα το Μαξίμου για το war room της Πολιτικής Προστασίας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ