ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ»

Η επικοινωνιακή τακτική του ΣΥΡΙΖΑ μετά την πυρκαγιά στην Αττική δεν είναι καινούργια: στις ΗΠΑ η λογική ενός ηγέτη που λειτουργεί ως κοινωνικός συνήγορος λειτουργεί σε νεότερο ακροατήριο και αξιοποιείται από πολιτικούς – γνωρίζοντας πως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των νεότερων μιλένιαλ και της Gen Z είναι πως θεωρούν ότι το πολιτικό σύστημα δεν ενδιαφέρεται στ’ αλήθεια για κανέναν, ούτε για τους ίδιους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ