Την τελευταία δεκαετία ζούμε στη δίνη της χρυσής εποχής του streaming. Η εκτόξευση της ζήτησης νέου περιεχομένου, κυρίως στα χρόνια της πανδημίας, οδήγησε στη ραγδαία αύξηση των αναδυόμενων πλατφορμών ροής. Ο κατακερματισμός των προγραμμάτων και η κορύφωση του ανταγωνισμού, ωστόσο, είχε σοβαρό αντίκτυπο στους χρήστες οι οποίοι βρέθηκαν να βάζουν γερά το χέρι στην τσέπη ώστε να αγοράσουν συνδρομές σε πολλαπλές πλατφόρμες αλλά και να πονοκεφαλιάζουν μήπως χάσουν κάποια από τις viral σειρές ή ταινίες της κάθε περιόδου. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Digital Media Trends για το 2024 της εταιρείας ορκωτών λογιστών Deloitte, το 46% των αμερικανικών νοικοκυριών, της αγοράς – βαρόμετρο για το streaming, είναι συνδρομητές σε περισσότερες από μία πλατφόρμες, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 61 δολάρια (55,85 ευρώ) τον μήνα για να βλέπουν on demand το περιεχόμενο της αρεσκείας τους. Με τις συνήθειες των καταναλωτών, όμως, πλέον να έχουν αρχίσει να αλλάζουν και την υπερπροσφορά προγραμμάτων να προκαλεί δέος, δεν είναι λίγοι εκείνοι που τελικά πληρώνουν συνδρομές χωρίς τελικά να τις αξιοποιούν. Προκειμένου να διαπιστώσει το μέγεθος αυτού του φαινομένου, η start-up εταιρεία Self Financial έκανε σχετική έρευνα με τη συμμετοχή 1.106 Αμερικανών, συνδρομητών streaming.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ