Με αφορμή κάποιες αμφιλεγόμενες απόπειρες ανάπλασης εμβληματικών αττικών δραμάτων, κατά κύριο λόγο στο συναισθηματικά αλλά και συμβολικά έμφορτο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, αναζωπυρώθηκε τα τελευταία χρόνια η από πολλών ετών υποβόσκουσα διαμάχη σχετικά με τα θεμιτά όρια παρέμβασης των σκηνοθετών και των ηθοποιών στο παραδεδομένο κείμενο του αρχαίου δράματος και, γενικότερα, στον τρόπο αναπαράστασης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ