Η νέα ταινία της Σκάρλετ Γιόχανσον «Fly me to the moon» απέτυχε εμπορικά, γεγονός που οδηγεί την Apple να επανεξετάσει τη στρατηγική της στον κινηματογράφο. Η αποτυχία αυτή δημιουργεί αμφιβολίες για το κατά πόσο η Apple θα συνεχίσει να επενδύει σε μεγάλες παραγωγές και ενδέχεται να αλλάξει την προσέγγισή της σε μελλοντικά projects. Η εταιρεία σκέφτεται να επικεντρωθεί περισσότερο σε μικρότερης κλίμακας παραγωγές ή σε περιεχόμενο που προορίζεται αποκλειστικά για την πλατφόρμα της. Η ταινία έχει συγκεντρώσει μόλις 40 εκατομμύρια, και έχει στεφθεί μία από τις μεγάλες οικονομικές αποτυχίες του καλοκαιριού. Οι απώλειες ανέρχονται σε δεκάδες εκατομμύρια  (κόστισε κοντά στα 100), ένα ακόμη πλήγμα για τη σύντομη καριέρα της Apple στον κινηματογράφο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ