Αν υπάρχει κάποιο ισχυρό ατού για τον ελληνικό τουρισμό, αυτό, εκτός φυσικά από την πλούσια ιστορία, είναι η διατροφή (διάσημη σε όλο τον κόσμο) και η κουζίνα μας. Εξάλλου, τη σημασία του εμπειρικού τουρισμού (ανάμεσά του και ο γαστρονομικός) έχει καταγράψει η εταιρεία ερευνών Mabrian, η οποία μελέτησε τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, χρησιμοποιώντας τα κοινωνικά δίκτυα, με συμπέρασμα ότι οι δραστηριότητες αυτές σταδιακά τείνουν να επικρατήσουν από τα συμβατικά τουριστικά κίνητρα. Το καταλαβαίνει κανείς όταν σε βόλτα στη Βαρβάκειο Αγορά και τα πέριξ σκοντάφτει συνεχώς σε γκρουπ τουριστών με τον «οδηγό» τους. Συχνά, μάλιστα, οι ξένοι είναι περισσότεροι από τους έλληνες καταναλωτές και δοκιμάζουν ελιές, γεύονται σουβλάκια, μυρίζουν αρωματικά βότανα και εντυπωσιάζονται από τα… ψάρια.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ