Ενας από τους βασικούς στόχους της εκπαίδευσης, όπως αποτυπώθηκε στον νόμο 1566/1985, είναι οι μαθητές να διευρύνουν το σύστημα αξιών τους (ηθικές, θρησκευτικές, εθνικές, ανθρωπιστικές κ.ά.), να ελέγχουν και να κατευθύνουν τον συναισθηματικό τους κόσμο σε στόχους δημιουργικούς και πράξεις ανθρωπιστικές. Συνεπώς, η καλλιέργεια της ηθικής και όλων των αξιών είναι σταθερά εδώ και δεκαετίες θεμελιώδης σκοπός του δημόσιου ελληνικού σχολείου και αφορά το σύνολο των μαθηάτων και της σχολικής ζωής. Εφόσον ήδη παρέχονται πάμπολλα στοιχεία ηθικών, θρησκευτικών, εθνικών, ανθρωπιστικών και άλλων αξιών, γιατί άραγε χρειάζεται ένα ειδικό μάθημα φιλοσοφικής «Ηθικής»; Η εύλογη και συγκυριακή απάντηση είναι ότι η εισαγωγή της «Ηθικής» θα αποτελέσει το ισότιμο και εναλλακτικό μάθημα για όσους απαλλάσσονται από τα Θρησκευτικά σύμφωνα με τις πρόσφατες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ