Ολοένα και περισσότεροι έλληνες καταναλωτές στρέφονται στην απόκτηση αυτοκινήτου μέσω της μακροχρόνιας ή της βραχυχρόνιας μίσθωσης (για έναν ή και περισσότερους μήνες), με τη δεύτερη κατηγορία να «κλέβει» συνεχώς μεγαλύτερα μερίδια αγοράς. Οι καταναλωτές, εξαιτίας της αδυναμίας αγοράς νέου αυτοκινήτου ακόμα και με δόσεις ή επειδή δεν πληρούν τα πιστοληπτικά κριτήρια των τραπεζών για δανειοδότηση με σκοπό την απόκτηση καινούργιου ΙΧ, εκμεταλλεύονται το μπαράζ προσφορών των εταιρειών μίσθωσης οχημάτων, οι οποίες δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, και στρέφονται σε αυτή τη λύση για να αποκτήσουν μεταφορικό μέσο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ