Σε υψηλό 18 ετών έφτασαν τα συμβόλαια ναυπήγησης νεότευκτων δεξαμενοπλοίων μεταφοράς προϊόντων αργού πετρελαίου (product tankers), σύμφωνα με τη ναυτιλιακή οργάνωση Bimco. Κατά τη διάρκεια των πρώτων επτά μηνών του τρέχοντος έτους, 194 product tankers, μεγαλύτερα των 10.000 DWT, συνολικής χωρητικότητας 13,3 εκατ. DWT έχουν συμβολαιοποιηθεί με ναυπηγεία για την κατασκευή τους. Πρόκειται για αύξηση 17% σε σχέση με πέρυσι και το υψηλότερο επίπεδο συμβολαίων από το 2006, αναφέρει ο Niels Rasmussen, επικεφαλής ναυτιλιακός αναλυτής της BIMCO. Συνδυαστικά, η σύναψη συμβάσεων το 2023 και το 2024 έχει επεκτείνει ραγδαία το βιβλίο παραγγελιών, το οποίο αυξήθηκε κατά 135% το 2023 και έχει ήδη αυξηθεί άλλο ένα 45% μέχρι στιγμής φέτος σε 37,1 εκατ. DWT. Τα κινεζικά ναυπηγεία έχουν επωφεληθεί περισσότερο από το ανανεωμένο ενδιαφέρον για τη ναυπήγηση νέων δεξαμενοπλοίων προϊόντων, καθώς κατέχουν με άνεση το 72% του χαρτοφυλακίου παραγγελιών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ