Συμφωνία με τον εκδοτικό οίκο Condé Nast έκλεισε η OpenAI, στο πλαίσιο συνεργασιών της με μεγάλες εταιρείες μέσων ενημέρωσης. Με την εταιρεία του ChatGPT έχουν συνεργαστεί επίσης το περιοδικό «Time», οι «Financial Times» και το Associated Press. Η συμφωνία αυτή θα επιτρέψει στο ChatGPT και τη μηχανή αναζήτησής του SearchGPT να εμφανίζουν περιεχόμενο από τη «Vogue», το περιοδικό «New Yorker», το «GQ» και άλλες εκδόσεις. Το περιεχόμενο που παράγεται από οργανισμούς μέσων ενημέρωσης είναι περιζήτητο ανάμεσα στις εταιρείες τεχνολογίας, οι οποίες το χρησιμοποιούν για να εκπαιδεύσουν τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ