Οταν ο δεύτερος μεγαλύτερος καταναλωτής του πλανήτη βάζει περιορισμούς στην πώληση των προϊόντων σου και ο σχηματισμός στον οποίο συμμετέχεις ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο, τότε βρίσκεσαι σε πόλεμο. Για την ακρίβεια βρισκόμαστε σε εμπορικό πόλεμο, με πολλές από τις επιπτώσεις για τον «άμαχο» πληθυσμό να είναι ίδιες με έναν κανονικό πόλεμο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ