Συνεχίζονται οι επενδύσεις σε νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παρά το ομολογουμένως μεγάλο ήδη βιβλίο παραγγελιών που καλύπτει το 22% του υφιστάμενου εν λειτουργία στόλου. Και όλα αυτά όταν οι αναλυτές εκτιμούν ότι μέχρι του χρόνου τον Ιούνιο οι ναύλοι για τη μεταφορά των containers μπορεί να μειωθούν μέχρι και 70%.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ