«Καμία κυβέρνηση δεν έχει υλοποιήσει περισσότερα έργα υποδομής για τη Θεσσαλονίκη απ’ ό,τι αυτή η κυβέρνηση», ανέφερε ο Πρωθυπουργός από το βήμα της χθεσινής κυβερνητικής εκδήλωσης στο Μέγαρο Μουσικής της συμπρωτεύουσας. Το είπε ως συμπέρασμα των δύο πιο σημαντικών υποσχέσεων που έδωσε χθες στους κατοίκους της, πως στις 30 Νοεμβρίου θα έχουν Μετρό και πως την άνοιξη του 2027 – λίγο πριν απ’ την επόμενη εθνική κάλπη – θα έχουν και Flyover. Βέβαια, οι κυνικοί του πολιτικού συστήματος διάβασαν πίσω από τις λέξεις του την ανάγκη του κυβερνώντος κόμματος να ανακαταλάβει κάθε σπιθαμή του παραδοσιακά γαλάζιου κάστρου της Βόρειας Ελλάδας. Ο χρόνος που επένδυσε η ΝΔ από τα Τέμπη και πάνω πριν απ’ τις ευρωεκλογές, αλλά και μετά το 28%, εξηγεί την ανάγνωσή τους. Ωστόσο, το ερώτημα που θέτουν πολλοί εντός κι εκτός της κυβερνώσας παράταξης είναι αν το βορειοελλαδίτικο προπύργιο έχει πράγματι τόση πολιτική σημασία όση του αποδίδεται. Σύμφωνα με έναν έμπειρο εκλογολόγο, αριθμητικά μιλώντας «έχει. Η βόρεια Ελλάδα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη περιφέρεια σε πληθυσμό» – είναι πολλές οι ψήφοι της, δηλαδή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ