Σοστακόβιτς: Συμφωνίες 4, 5 και 6. Φιλαρμονική του Οσλο, Κλάους Μακέλα, DECCA 2CD
Το «παιδί-θαύμα» που πριν από λίγο καιρό είχε αφήσει άναυδο τον κόσμο με τον κύκλο του στις πολυδιάστατες και γεμάτες παγίδες και απαιτήσεις Συμφωνίες του Σιμπέλιους και το οποίο δικαιώνει πλήρως τον παραπάνω όρο, επιστρέφει στη δισκογραφία, έχοντας εν τω μεταξύ δώσει κάποια ακόμα εξίσου εντυπωσιακά δείγματα γραφής σε πολύ βαρύ ρεπερτόριο, όλο από την ίδια περίοδο στο γύρισμα από τον 19ο στον 20ό αιώνα: Το «Πουλί της Φωτιάς» και την «Ιεροτελεστία της Ανοιξης», αλλά και τον «Πετρούσκα» του Στραβίνσκι, καθώς και με έναν Ντεμπισί επίσης πρώτης γραμμής: «Η Θάλασσα», το «Jeux» και το «Prélude à l’après-midi d’un faune» βρήκαν και αυτά έναν από τους αρτιότερους ερμηνευτές της εποχής μας σε έναν τόσο νέο άνθρωπο. Κάτι που δεν είναι καθόλου απλό, όταν μιλάμε για έργα με τέτοιο βάθος, τόση πολυπλοκότητα, τέτοιες απαιτήσεις στην κατανόηση της δομής, της λογικής, της αισθητικής τους και, βέβαια, άλλες τόσες στη δυνατότητα να «οργανώσει» ένας μαέστρος την ερμηνεία του στην πραγματικότητα μιας ορχήστρας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ