Την πολυτέλεια την απολαμβάνουμε και κατά μόνας, η χλιδή προϋποθέτει θεατές. Χλιδή χωρίς επίδειξη δεν νοείται. Τα λεξικά σε αυτό το θέμα δεν επαρκούν επειδή μας παρουσιάζουν τη χρήση της λέξης και όχι το τι υπάρχει πίσω από μια επιλογή, π.χ. μεταξύ καλοπέρασης ή πλούτου από τη μία και χλιδής από την άλλη. Κάποτε ορίζουν τη χλιδή και την πολυτέλεια ως συνώνυμα, αλλά αυτό δεν είναι σωστό, άλλοτε η χλιδή σχετίζεται με «προκλητικό μεγαλείο» που μάλλον είναι μια πιο επιτυχημένη περιγραφή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ