Το ζήτημα της ασφάλειας στις λιμενικές εγκαταστάσεις ανά την επικράτεια έχει βρεθεί το τελευταίο διάστημα στο επίκεντρο των συζητήσεων, με τα ναυτικά συνδικάτα να καταγγέλλουν ότι οι υποδομές έχουν παραμείνει στις δεκαετίες του ’70 και του ’80, θέτοντας σε κίνδυνο επιβάτες και ναυτικούς. Μάλιστα, έναν χρόνο από το τραγικό συμβάν στον καταπέλτη του πλοίου «Blue Horizon», με πρωταγωνιστές μέλη του πληρώματός του, που οδήγησε στον θάνατο του 36χρονου Αντώνη Καρυώτη, το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής απαριθμεί και κωδικοποιεί τις προσπάθειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα για ασφαλή λιμάνια.Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, «από το 2019 τα θέματα της ασφάλειας των λιμένων και των επιβατών είναι πρώτη προτεραιότητα», με το ΥΝΑΝΠ να αναφέρει πως αυτά τα ζητήματα «είναι αδιαπραγμάτευτα και δεν χωρούν εκπτώσεις». Συγκεκριμένα – όπως επισημαίνεται – στις 24 Ιανουαρίου 2024 δόθηκε εντολή του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Στυλιανίδη, προς τους φορείς διαχείρισης λιμένων για την τήρηση των παρακάτω:

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ