Ταξίδια στις αγορές του Ατλαντικού και όχι μόνο κάνουν τα ελληνικά προϊόντα, με την άνοδο των ελληνικών εξαγωγών να φτάνει στις νέες αγορές ακόμα και το 20%, όταν σε παραδοσιακούς προορισμούς, όπως της Δυτικής Ευρώπης και των Βαλκανίων, τα ποσοστά αύξησης δεν ξεπερνούν το 3% και στην Ανατολική Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή το πρόσημο είναι αρνητικό.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ