Προϊόντα υγείας και ομορφιάς, για το σπίτι, τον κήπο, είδη τεχνολογίας, μόδας, αλλά και προϊόντα σουπερμάρκετ είναι οι κατηγορίες που παρουσίασαν τα υψηλότερα ποσοστά διαδικτυακών πωλήσεων στις φετινές θερινές εκπτώσεις. Οσο για τις κατηγορίες με τις μεγαλύτερες εκπτώσεις, τα επαγγελματικά είδη Β2Β, τα είδη ένδυσης και σπιτιού ήταν στην πρώτη τριάδα εκείνων που εμφάνισαν τα μεγαλύτερα ποσοστά εκπτώσεων φέτος. Σύμφωνα με στοιχεία του Skroutz, σχεδόν στα ίδια επίπεδα ήταν και η μέση τιμή του καλαθιού σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάζοντας μείωση κατά μόλις ένα ευρώ, στα 48 ευρώ. Αυξημένος ήταν ο αριθμός των χρηστών που επωφελήθηκαν και από τις ειδικές προσφορές, με το ποσοστό αυτών που πραγματοποίησαν τουλάχιστον μία αγορά προϊόντος με ειδική προσφορά να ξεπερνά το 33% επί του συνόλου των αγορών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ