Τα πλοία μεταφέρουν πάνω από το 80% των εμπορευμάτων παγκοσμίως. Αλλά έχουν ένα πρόβλημα. Πολλά από αυτά χρησιμοποιούν μαζούτ, ένα βαρύ, χαμηλής ποιότητος πετρελαϊκό καύσιμο το οποίο χαρακτηρίζεται επιταχυντής της κλιματικής αλλαγής. Ετσι, με φόντο τους νέους περιορισμούς και το κανονιστικό πλαίσιο από τον ΙΜΟ, καθημερινά αναδύονται μια σειρά από τεχνολογίες και καύσιμα, προκειμένου να «πρασινίσει» η παγκόσμια ναυτιλία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ