Tην άνοδο των ναύλων ανά τύπο πλοίου και εμπορεύματος καθώς και το κόστος των καυσίμων εστιάζει σε ανάλυσή της η Clarksons, επισημαίνοντας πως η μεγαλύτερη αύξηση έχει καταγραφεί, τους τελευταίους 40 μήνες, στους ναύλους των containerships από την Απω Ανατολή στην Ευρώπη (209%). Τα containerships, όπως είναι αναμενόμενο, έχουν διαδραματίσει καίριο ρόλο στην άνοδο του δείκτη ClarkSea κατά περισσότερο από 100% την ίδια περίοδο. Στον αντίποδα, τα bulk carriers και τα tankers καταγράφουν άνοδο, όχι όμως εξίσου ισχυρή. Την ίδια ώρα, σχεδόν ίδια άνοδο έχει καταγράψει το κόστος των καυσίμων. Μάλιστα, το κόστος των καυσίμων στο Ρότερνταμ φέρεται ότι έχει αυξηθεί περισσότερο απ’ ό,τι οι ναύλοι των bulk carriers. Τέλος, τη μικρότερη άνοδο (κάτω του 5%) έχουν σημειώσει τους τελευταίους 40 μήνες οι ναύλοι των VLCCs.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ