Αλλαγές έρχονται από το 2025 στα δρομολόγια (υπηρεσίες) μεγάλων ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η «συμμαχία» THE Alliance θα μετατραπεί σε Premier Alliance από τον ερχόμενο Φεβρουάριο, με εταίρους τη ναυτιλιακή εταιρεία Ocean Network Express (ONE), τη HMM και τη Yang Ming Marine Transportation, ενώ η μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, η Mediterranean Shipping Co (MSC), αποχωρεί από τη «συμμαχία» με τη Maersk και δημιουργεί δικό της αυτόνομο ανεξάρτητο δίκτυο. Επιπλέον και η γερμανική Hapag-Lloyd εγκαταλείπει τη THE Alliance για να ενταχθεί σε μια νέα «συμμαχία» με τη δανική Maersk, στην Gemini Cooperation. Ειδικότερα η MSC ανακοίνωσε χθες ένα νέο ανεξάρτητο δικό της δίκτυο υπηρεσιών που θα αντικαταστήσει αυτό της συμμαχίας 2Μ στις μεταφορές Ανατολής/Δύσης, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ από τον Φεβρουάριο του 2025. Το νέο δίκτυο με 34 κυκλικά δρομολόγια θα περιλαμβάνει πέντε γραμμές, από Ασία προς τη Δύση οι τέσσερις και η πέμπτη θα συνδέει την Ευρώπη με τις ΗΠΑ. Στη γραμμή Ασίας – Μεσογείου περιλαμβάνεται και ο Πειραιάς. Ο Soren Toft, διευθύνων σύμβουλος της MSC, δήλωσε ότι «το μελλοντικό αυτόνομο δίκτυο Ανατολής/Δύσης θα παρέχει υπηρεσίες τόσο μέσω του Σουέζ όσο και του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας, ενώ με την προσθήκη επιλεγμένων συμφωνιών ανταλλαγής χρονοθυρίδων με άλλες εταιρείες θα παρέχουμε πλήρη κάλυψη σε όλες τις διαδρομές Ανατολής/Δύσης».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ