Ακρίβεια, μέτρο, ρυθμός. Σώματα, ήχοι, κίνηση. Ηρωες του μύθου και ήρωες της σύγχρονης ζωής. Μια συνεχόμενη, διαρκής σκηνική τελετουργία είναι η «Ορέστεια» του Θόδωρου Τερζόπουλου που παρουσιάστηκε στην Επίδαυρο και τώρα επέστρεψε στις αθηναϊκές θερινές σκηνές, αρχής γενομένης από το Ωδείο Ηρώδου Αττικού. Σε αυτή την τριλογία του Αισχύλου – τη μοναδική σωζόμενη του αρχαίου δράματος – ο έλληνας διεθνής δημιουργός και ιδρυτής του θεάτρου Αττις καταθέτει μια ολοκληρωμένη πρόταση, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πολυετή διαδρομή του στο είδος, σε αυτό που ο ίδιος πιστεύει ότι είναι το θέατρο – στη μέθοδό του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ