Την ώρα που η ηλεκτροκίνηση παρουσιάζει εμπορικές αρρυθμίες, με τις πωλήσεις της να φανερώνουν εμφανή και ανησυχητικά σημάδια πτώσης – όπως η συνεχής κατρακύλα στη γερμανική αγορά -, αρκετές εταιρείες, που ποντάρουν φουλ στην υβριδική εποχή, στρέφουν τα βλέμματά τους, παράλληλα με τις προαναφερόμενες τεχνολογίες, και στο υδρογόνο, ποντάροντας στα μοντέλα που θα φέρουν καρπούς καίγοντας το πρωτοποριακό καύσιμο. Ηδη την προηγούμενη εβδομάδα η BMW ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Toyota, με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός μοντέλου που θα κινείται αποκλειστικά με υδρογόνο. Στόχος των δύο εταιρειών η προώθηση του υδρογόνου αλλά και η ομαλή μετάβαση στην τεχνολογία μηδενικών ρύπων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ