Για στοχοποίηση της κρουαζιέρας κάνει λόγο – ανεπίσημα – ο κλάδος με αφορμή τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες για την επιβολή τέλους 20 ευρώ ανά επιβάτη που αναμένεται να επιβληθεί σε δύο δημοφιλείς προορισμούς, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο. Οι εταιρείες κρουαζιέρας και o διεθνής φορέας του κλάδου, η Cruise Lines International Association (CLIA), εκτιμούν ότι το τέλος είναι πολύ υψηλό σε σύγκριση με άλλα λιμάνια της Μεσογείου, κάτι που καθιστά τη χώρα μας λιγότερο ανταγωνιστική, ενώ δεν ακολουθείται η ευρωπαϊκή πρακτική που αφορά την επιβολή τέλους σε όλους τους επισκέπτες του προορισμού. Φέρουν σαν παράδειγμα τη Βενετία, όπου το τέλος ύψους 5 ευρώ αφορά όλους τους επισκέπτες, και τη Βαρκελώνη, όπου το τέλος ανά επιβάτη στην κρουαζιέρα είναι 3,5 ευρώ, ενώ υπάρχει και ένα τέλος (tourist tax) 7 ευρώ για όλους τους τουρίστες. Επίσης η επιβολή τέλους και σε άλλα λιγότερο δημοφιλή ελληνικά λιμάνια, εφόσον αυτό κριθεί υψηλό, θα έχει ως αποτέλεσμα να ανακοπεί ο στόχος των εταιρειών για την ανάδειξη και νέων προορισμών σε ελληνικά νησιά, κάτι που θα αποβεί εις βάρος αυτών των προορισμών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ