Η SEA Europe, η Ενωση Ναυπηγείων και Ναυτιλιακού Εξοπλισμού της Ευρώπης, χαιρετίζει την πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη στήριξη του τομέα των εσωτερικών πλωτών οδών, αλλά ζητεί πιο φιλόδοξα κριτήρια για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας, με τις ψηφιακές και υψηλής τεχνολογίας λύσεις για τον στόλο να έχουν προτεραιότητα. Ο τομέας των εσωτερικών πλωτών οδών μεταφέρει 150 δισεκατομμύρια τονοχιλιομέτρων φορτίου ετησίως, διαθέτει όμως έναν γερασμένο στόλο και περιορισμένη οικονομική ικανότητα. Η SEA Europe τονίζει ότι το τρέχον σχέδιο στερείται προϋποθέσεων για τη χρήση πράσινων τεχνολογιών τελευταίας τεχνολογίας στα νέα πλοία, ενώ καταγράφεται και αθέμιτος ανταγωνισμός από μη ευρωπαϊκά ναυπηγεία. Οι προτεινόμενοι κανόνες δεν απαιτούν τα πλοία να κατασκευάζονται ή να μετασκευάζονται σε ευρωπαϊκά ναυπηγεία, με αποτέλεσμα να διοχετεύονται κεφάλαια από την ΕΕ σε μη ευρωπαϊκούς ανταγωνιστές, τονίζει η SEA Europe.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ