Το θέμα καταλάγιασε, σε λίγες μέρες θα κατακαθίσει εντελώς, μετά θα ξεχαστεί. Για να επιστρέψει, ως διαδικασία, ύστερα από λίγο καιρό, με μία άλλη αφορμή. Μιλάω για τον κουρνιαχτό που σηκώθηκε «επί της διαδικασίας» για την πρόταση της Ελλάδας ως προς την υποψηφιότητα καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας στα Οσκαρ. Για να υπενθυμίσω επιγραμματικά τα γεγονότα, τα ονόματα των μελών μιας επιτροπής που δεν είχε την επίσημη έγκριση και υπογραφή του υπουργού Πολιτισμού Ιάσονα Φωτήλα, αποστάλθηκαν – από υπερβάλλοντα ζήλο να υποθέσω; – στα υπό συζήτηση, ακόμη, μέλη. (Και επειδή μιλάμε για ελληνικό Δημόσιο, να επισημάνω ότι αυτή η αποστολή έγινε το μεσημέρι της Κυριακής 11 Αυγούστου, αν αυτό σημαίνει κάτι.) Το υπουργείο ανακάλεσε εκείνη την επιτροπή και όρισε καινούργια. Ομως τα μέλη της προηγούμενης άρχισαν τις καταγγελίες και σε αυτό ενεπλάκη και η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου διά του προέδρου της Λευτέρη Χαρίτου. Οι δημιουργοί των ταινιών έδειξαν περίσσια σπουδή να αποσύρουν την «υποψηφιότητα για υποψηφιότητα» και έτσι έμεινε μόνο η «Φόνισσα» της Εύας Νάθενα η οποία προτάθηκε από τη νέα επιτροπή. Αρχισαν λοιπόν να «την πέφτουν» στη δημιουργό ότι έπρεπε να αποσύρει κι εκείνη την ταινία της και «δεν θα έχανε η Βενετιά βελόνι αν μια χρονιά δεν στέλναμε πρόταση για υποψηφιότητα στα Οσκαρ». Για γκραντ φινάλε είχαμε και μια επίθεση αγνώστων τραμπούκων στο γραφείο του υφυπουργού.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ