Στη μυθολογία, είναι μια Τρωαδίτισσα που πατάει τα ελληνικά εδάφη. Μια γυναίκα αινιγματική που την καταδίκασε ο Απόλλωνας γιατί δεν ανταποκρίθηκε στο ερωτικό του κάλεσμα, να διαθέτει το χάρισμα της προφητείας, χωρίς όμως εκείνο της πειθούς. Στην τολμηρή, ωστόσο, νέα όπερα δωματίου «Κασσάνδρα» που έρχεται από τις 27 Σεπτεμβρίου στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, η ηρωίδα ξεπηδάει από τον μύθο και φοράει το προσωπείο μιας σύγχρονης διεμφυλικής γυναίκας που κουβαλάει τη δική της ιδιαίτερη ιστορία. Ο μονόλογος του ουρουγουανού δραματουργού Σέρχιο Μπλάνκο, μετατράπηκε σε όπερα από τον αργεντινό συνθέτη Πάβλο Ορτίς, σε μια κοινή ανάθεση της Εναλλακτικής Σκηνής και του Κέντρου Πειραματισμού του Θεάτρου Κολόν στο Μπουένος Αϊρες. Ενα μήνα μετά την πρεμιέρα της στο αργεντίνικο θέατρο, η παραγωγή έρχεται στην Αθήνα με τη σκηνοθετική καθοδήγηση των Ντιάνας Θεοχαρίδη και Αλέξανδρου Ευκλείδη, ζωντανεύοντας τον κόσμο της νύχτας στον οποίο περιπλανείται η Κασσάνδρα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ