Τα χρήματα που καταβάλλει η ναυτιλία στο ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας ρύπων θα πρέπει να επιστρέφονται στον κλάδο υπό τη μορφή επιδοτήσεων ή χρηματοδοτήσεων στους προμηθευτές καυσίμων, με στόχο τη μείωση του κόστους των εναλλακτικών καυσίμων και την επιτάχυνση της «πράσινης» μετάβασης, σύμφωνα με τους ευρωπαίους πλοιοκτήτες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ