Εμπειρος τηλεοπτικός παραγωγός εξηγούσε στους συνομιλητές του ότι οι αρχισυντάκτες των εκπομπών κυνηγάνε στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για να εμφανιστούν στις εκπομπές, γιατί μετά την εμφάνιση του Κασσελάκη το «δράμα» του ΣΥΡΙΖΑ φέρνει τηλεθέαση. Αντίθετα, το ΠΑΣΟΚ δεν «πουλάει». Πάντως το debate πήγε καλά. Δεν τράβηξε το ευρύ κοινό που προτίμησε τις σειρές του prime time, αλλά κέρδισε τους «πολιτικοποιημένους». Στους άνδρες ηλικίας 55 και άνω (κοινό με έντονο ενδιαφέρον για την πολιτική ζωή) το ποσοστό τηλεθέασης ήταν στα επίπεδα του 15%. Προσθέστε και όσους παρακολούθησαν την τηλεμαχία από sites που την αναμετέδιδαν, δείτε και τη συζήτηση που άναψε στα social media και έχετε την εικόνα: υπάρχει ενδιαφέρον για το ΠΑΣΟΚ και όσα γίνονται εκεί. Ο Νίκος Ανδρουλάκης με την αναφορά του σε πρώτο πληθυντικό στα «όσα πετύχαμε τριπλασιάζοντας το ποσοστό του ΠΑΣΟΚ» έδειξε ότι απευθύνεται συνειδητά στο στενό εκλογικό κοινό του σημερινού ΠΑΣΟΚ. Αντίθετα, η Αννα Διαμαντοπούλου και ο Χάρης Δούκας ποντάρουν στην κινητοποίηση όσων έχουν απομακρυνθεί από το κόμμα και για να επιστρέψουν θέλουν αλλαγή (με πρώτη την αλλαγή αρχηγού).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ