Μεγάλη αύξηση του όγκου και της αξίας πωλήσεων για την κατηγορία των σουπερμάρκετ εμφανίζουν τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς Circana (πρώην IRI) για το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου 2024. Τα συγκεκριμένα δεδομένα έρχονται ως συνέχεια των πολύ μεγάλων ανατιμήσεων που προηγήθηκαν ειδικά τη διετία 2022-2023, με τις όποιες μειώσεις τιμών έχουν ακολουθήσει τους τελευταίους μήνες να μην είναι της ίδιας έκτασης, ενώ σε ορισμένα προϊόντα παρουσιάζεται νέα αύξηση που επιβαρύνει τους καταναλωτές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ