Την Αρλέτα – που θεωρείστε πνευματικό της παιδί και είχατε στενή σχέση – την εντάσσετε στο είδος του ελαφρού τραγουδιού ή είχε μια δική της μαγική αυτονομία;
Η Αρλέτα σιχαινόταν μετά βδελυγμίας όλες τις ταμπέλες και τις ετικέτες. Είχε δώσει πολλές μάχες για τις ετικέτες και ο πρώτος της καβγάς με τον Αλέκο Πατσιφά της Λύρας ήταν για να αφαιρεθούν από το εξώφυλλο του πρώτου της δίσκου οι λέξεις «Νέο Κύμα». Παρ’ όλ’ αυτά, για κάποιους, δεν γλίτωσε. Σε όποιο είδος και να την εντάξεις η Αρλέτα θα μένει πάντα απ’ έξω πρώτα απ’ όλα γιατί ήταν ένας ανήσυχος καλλιεργημένος άνθρωπος που ελάχιστα τον ενδιέφερε η καριέρα και περισσότερο η πορεία και το ίχνος που θέλει να αφήσει. Ηταν ένας καλλιτέχνης από εκείνους των 360 μοιρών όπως λέω εγώ. Τραγουδούσε, έγραφε ποιήματα και διηγήματα, έπαιζε κιθάρα, έκανε ραδιόφωνο και αρθρογραφούσε, τελείωσε την ΑΣΚΤ και ζωγράφιζε ως το τέλος. Οι καλλιτέχνες, έλεγε η ίδια, όταν είναι καλλιτέχνες, ποτέ δεν θα κάνουν μόνο ένα πράγμα, πάντα θα φλερτάρουν και με άλλες μορφές τέχνης. Από αυτή την άποψη η Αρλέτα ήταν και ως φωνή και ως δημιουργός αλλά και ως άνθρωπος, με μια πολύ συγκεκριμένη στάση απέναντι στα πράγματα, απόλυτα μοναδική και δύσκολα μπορείς να τη συγκρίνεις με άλλους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ