Η ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων και του fast delivery, η εισαγωγή νέων προϊόντων και η προώθηση της βιωσιμότητας αποτελούν τις προτεραιότητες της ΑΒ Βασιλόπουλος για το επόμενο διάστημα. Την ίδια ώρα η εταιρεία συνεχίζει να υλοποιεί το στρατηγικό πλάνο μετασχηματισμού της, με στόχο την ενίσχυση της θέσης της στην αγορά. Το 2023 οι πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος ανήλθαν στα 1,97 δισ. ευρώ ενώ τα λειτουργικά κέρδη της στα 6,5 εκατ. ευρώ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ