Παρά τους δασμούς της Ευρώπης που σφίγγουν και άλλο το ζωνάρι στις κινέζικες φίρμες, τα νέα μοντέλα δημοφιλών φιρμών συνεχίζουν να πατάνε γκάζι. Είναι χαρακτηριστικό ότι η BYD πούλησε τρεις φορές περισσότερα EV (ηλεκτρικά μοντέλα) σε 16 αγορές της ΕΕ τον Ιούλιο του 2024. Και αυτό, όπως αναφέρουν οι μάνατζερ των εταιρειών είναι μόνο η αρχή, αφού το επόμενο διάστημα αναμένεται μπαράζ αφίξεων από νέα, προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα made in China. Η Ελλάδα είναι ήδη μια από τις χώρες που έχει μεγάλη γκάμα σε κινέζικα μοντέλα με φίρμες που πιάνουν τα εμπορικά «πόστα». Οπλο τους τα άκρως ανταγωνιστικά μοντέλα, σε σχεδίαση, επιδόσεις και τεχνολογία ενώ το μεγάλο τους ατού οι άκρως ανταγωνιστικές τιμές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ