Στην επιστροφή της πολιτικής των προωθητικών ενεργειών για την τόνωση της κατανάλωσης προχωρούν τα σουπερμάρκετ και η βιομηχανία. Η συγκράτηση των καταναλωτών στις καθημερινές αγορές, εξαιτίας της ακρίβειας, κινητοποιεί τις επιχειρήσεις, οι οποίες αυξάνουν το τελευταίο διάστημα τις προσφορές στα ράφια τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ