Η γνωστή αμερικανική εταιρεία fast-food McDonald’s έχει εμπνεύσει οικονομολόγους και διανοουμένους για να χτίσουν τις θεωρίες τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο δείκτης «Big Mac» του περιοδικού «Economist» που πρωτοδημοσιεύθηκε το 1986. Ο δείκτης αυτός αποτυπώνει την τιμή του γνωστού μπέργκερ Big Mac σε κάθε χώρα, με στόχο να αναδείξει τη διαφορά αγοραστικής ισχύος μεταξύ διαφορετικών χωρών, όπως αυτή εκφράζεται σε μπέργκερ. Ουσιαστικά, ο δείκτης «Big Mac» εκφράζει το πόσο ακριβή είναι μια χώρα και επομένως τι ποσό αντιστοιχεί για το πιο απλό γεύμα – με αμερικανικούς, βεβαίως, όρους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ