Αυτά λέει ο Ρίτσαρντ Σένετ, που βασικά ήθελε να γίνει μουσικός, του άρεσε το τσέλο, αλλά η ζωή τα έφερε αλλιώς: εξαιτίας ενός τραυματισμού, αναγκάστηκε να στραφεί στην κοινωνιολογία. Κι έτσι έγινε ένας από τους πιο επιδραστικούς διανοούμενους της εποχής μας. Γεννήθηκε στο Σικάγο μια Πρωτοχρονιά, δίδαξε στο Χάρβαρντ και στο ΜΙΤ, αλλά τα τελευταία χρόνια ζει στο Λονδίνο, όπου δημιούργησε τo πρόγραμμα LSE Cities στο London School of Economics. Στο τελευταίο του βιβλίο, με τίτλο «Ο περφόρμερ: τέχνη, ζωή, πολιτική», εξετάζει ένα ευρύ φάσμα ανθρώπινων ρόλων, από τα νυχτερινά κέντρα μέχρι τις πολιτικές συγκεντρώσεις, προκειμένου να καταλάβει τον ρόλο της ερμηνείας στην καθημερινή ζωή. Γιατί όπως γράφει, όλοι είμαστε ηθοποιοί, που χρησιμοποιούμε το εργαλείο της ερμηνείας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, απορρέουν η τέχνη και ο πολιτισμός. Σε άλλες, η θεατρικότητα γεννά καταστροφή και άρνηση του άλλου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ