Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να θεσπίσει πρόσθετους δασμούς για τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα που θα φτάσουν έως το 45%, για περίοδο έως και πέντε χρόνια. Η ανάπτυξη της κινεζικής βιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων υπήρξε ευλογία για τον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών αυτοκινήτων (οχηματαγωγά πλοία), καθώς η αυξημένη παραγωγή και ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σε συνδυασμό και με τη μειωμένη προσφορά χωρητικότητας ώθησε τους ναύλους σε επίπεδα άνω των 100.000 δολ. την ημέρα για σχεδόν δύο χρόνια. Πάντως οι αναλυτές δεν βλέπουν σημαντική επίπτωση στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς οχημάτων καθώς, όπως εκτιμάται, ο κλάδος έχει ένα έλλειμμα σε χωρητικότητα κατά 15% και οι δασμοί στις κινεζικές εξαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη θα μείωναν την παγκόσμια ζήτηση για μεταφορά αυτοκινήτων κατά περίπου 6%.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ