Στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1990, η Ανίτα Ρόντικ, η ιδρύτρια των Body Shop που πρώτη επικοινώνησε την ιδέα των φυσικών συστατικών στα καλλυντικά, των ανακυκλώσιμων συσκευασιών και του «ηθικού εμπορίου», ήταν επίσης η πρώτη που υπονόησε την έννοια της συμπερίληψης και της αυτοεκτίμησης πριν ακόμη εντρυφήσουμε στους όρους. Ηταν η εποχή των τοπ μόντελ, των σούπερ καλλονών που η ομορφιά και η τελειότητά τους έμοιαζαν εξωπραγματικές. Κι αυτό ακριβώς ήθελε να τονίσει η Ρόντικ. Κυκλοφόρησε λοιπόν από τα Body Shop μια παχουλούτσικη κούκλα με τα στομαχάκια, τις δίπλες και την κυτταρίτιδά της, ενώ το σλόγκαν που τη συνόδευε έλεγε: «Σε όλον τον κόσμο υπάρχουν δύο δισεκατομμύρια γυναίκες που μοιάζουν με αυτήν την κούκλα και μόνο εκατό που είναι σαν τοπ μόντελ» (για τους ακριβείς αριθμούς δεν παίρνω πια όρκο, αλλά αυτή, περίπου, ήταν η αναλογία).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ