Η Shell επέστρεψε στα ναυπηγεία για την παραγγελία δεξαμενοπλοίων μεταφοράς προϊόντων αργού τύπου MR. Η μεγάλη ενεργειακή εταιρεία ανέθεσε στην κινεζική Guangzhou Shipyard International τη ναυπήγηση 10 συμβατικών πλοίων 50.000 dwt. Η τελευταία φορά που η Shell συνδέθηκε με παραγγελία δεξαμενόπλοιου MR ήταν το 2021, όταν η Shandong Shipping Corp ανέθεσε 10 νεότευκτα πλοία στη New Times Shipbuilding έναντι συμβολαίων ναύλωσης στην πετρελαϊκή εταιρεία. Ναυλομεσίτες ανέφεραν ότι η Shell έχει συνάψει συμφωνίες για τα 10 δεξαμενόπλοια απευθείας με την GSI. Λέγεται ότι κοστίζουν 48 εκατ. δολάρια το καθένα και θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Η GSI έχει προγραμματίσει να παραδώσει ένα δεξαμενόπλοιο στα τέλη του 2027 και τα υπόλοιπα εννέα νεότευκτα μεταξύ 2028 και 2029. Οι μεσίτες εκτιμούν ότι τα 10 δεξαμενόπλοια MR μπορεί τελικά να μην ανήκουν στη Shell. Η Shell, σημειώνει το Tradewinds, είναι πιθανό να μεταβιβάσει τα πλοία μεταφοράς προϊόντων σε έναν οίκο χρηματοδοτικής μίσθωσης ή σε μια πλοιοκτήτρια εταιρεία και να ναυλώσει τα πλοία με μακροπρόθεσμες συμφωνίες περιόδου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ