Είναι εντυπωσιακό από μόνο του, ότι ο μοναδικός κλάδος που έχει υπερβεί τα επίπεδα παραγωγικότητας της περιόδου πριν από τη χρεοκοπία της χώρας το 2009 είναι αυτός που οι περισσότεροι δεν θα του έδιναν καμία πιθανότητα. Η παραγωγικότητα της εργασίας στον κλάδο της μεταποίησης έχει αυξηθεί κατά 43,6% από το α’ τρίμηνο του 2009, την ώρα που στο σύνολο της οικονομίας έχει μεν ανακάμψει από το β’ τρίμηνο του 2019, όταν και καταγράφεται η πρώτη μεγάλη αλλαγή τάσης, δεν έχει ωστόσο επανέλθει στο προ κρίσης επίπεδο. Το ιδιαίτερα ενδιαφέρον εύρημα περιλαμβάνεται στην τριμηνιαία έκθεση για την ελληνική οικονομία που εξέδωσε το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής και είναι σημαντικό, γιατί η χώρα έχει τη δυνατότητα αν το εκμεταλλευτεί να επενδύσει σε έναν κλάδο της οικονομίας με υψηλή προστιθέμενη αξία, έναντι των πιο δημοφιλών αλλά μικρής προστιθέμενης αξίας κλάδων των υπηρεσιών. Δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι τα στοιχεία αυτά έρχονται σε μια χρονική στιγμή που η νέα ηγεσία του ΣΕΒ υπό τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο έχει αναδείξει την αναγέννηση της ελληνικής μεταποίησης σε μείζον θέμα ανάταξης της ελληνικής οικονομίας στη γενική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί παρουσία του Πρωθυπουργού στις 24 Οκτωβρίου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ