Είναι από εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις μουσικών που ξεπερνούν την εποχή τους, που επεκτείνουν τα όρια της τέχνης τους, δημιουργώντας έναν καινούργιο κόσμο. Η σπουδαία Ελίζαμπετ Λεόνσκαγια, ο Τιτάνας του πιάνου, όπως την έχουν αποκαλέσει μεταξύ άλλων, είναι η λαμπερή καλεσμένη της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, η οποία θα σηκώσει την αυλαία της φετινής σεζόν με τον ιδανικότερο τρόπο. Η πιανιστική της αρτιότητα θα δηλωθεί εκ νέου μέσα από το κολοσσιαίο Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 3 σε ντο ελάσσονα, έργο 37, του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν (1770-1827) και θ’ αποδείξει για μία ακόμη φορά αυτό που πολλές φορές έχει ειπωθεί: «Η μουσική του Μπετόβεν εκφράζεται αβίαστα, σαν να κυλά στο αίμα της…». Το σημαντικό όμως για εκείνη βρίσκεται σε πεδία μακριά από επαίνους και αυτάρεσκες διαθέσεις, ξεκαθαρίζοντας πως «όταν ερμηνεύω, δεν προβάλλω τον εαυτό μου στη σκηνή, αλλά τη μουσική. Η μουσική είναι αυτή που μετράει. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που επιστρέφω για τρίτη φορά στους μουσικούς της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, ερμηνεύοντας το Τρίτο κοντσέρτο για πιάνο του Μπετόβεν». Αυτός ο τρόπος σκέψης της απόλυτης σταρ των πλήκτρων αποκαλύπτει τη δύναμη πίσω από το γεγονός ότι η μουσική είναι και ήταν πάντα το έργο της ζωής της.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ