Την περασμένη εβδομάδα ύστερα από πάρα πολύ καιρό χρησιμοποίησα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, συγκεκριμένα τη γραμμή 1 του Μετρό (τον παλιό ηλεκτρικό σιδηρόδρομο). Δεν έκανα μία τεράστια διαδρομή. Εξι σταθμοί ήταν όλοι κι όλοι. Αλλά σε κάθε σταθμό όπου έφτανε το τρένο, κι αφού ολοκληρωνόταν η αποβίβαση και η επιβίβαση, οι πόρτες παρέμεναν ανοιχτές για άλλα 30 δευτερόλεπτα έως 1 λεπτό… Καμία ενημέρωση από τον οδηγό. Οι επιβάτες μέσα στο τρένο – και με το δίκιο τους – εκνευρίζονταν και αγανακτούσαν. «Τι έγινε χάλασε;» ρωτούσαν αρκετοί. Απάντηση εννοείται ότι δεν πήραν. Δυστυχώς τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αττική έχουν προ πολλού χάσει την αξιοπιστία τους και την αποτελεσματικότητά τους. Συνεπώς όσοι συγκοινωνιακοί χάρτες κι αν αλλάξουν, αν δεν λυθούν τα παραπάνω, το κυκλοφοριακό και το μποτιλιάρισμα θα συνεχίσουν να μας ταλαιπωρούν για δεκαετίες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ